OradiaProspek pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan mengepam

  • masa pelepasan:2024-02-10 16:12:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:89
  • Penerangan pantas:

    Oradia,Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel

Kandungan artikel

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

OradiaJika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

MbaikiKawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.


OradiaProspek pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan mengepam



Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Penukar jenis kering

berapa banyakSebelum impuls tiada muatan ditutup penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.


OradiaProspek pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan mengepam



Berapa banyak pengubah kuasa

Nilai tinggiManufacturing process and steps of dry-type transformer

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya,OradiaPenukar minyak tenggelam fasa tunggal, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

OradiaKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally,OradiaPengubah kuasa jenis kering 1000 KVA, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

OradiaMaklumat produk lain
  • Rio CautoJambatan naik selesaiApakah cara kilang

    Rio CautoJambatan naik selesaiApakah cara kilang

  • TiheiJembatan naik hidraulik tetapMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan

    TiheiJembatan naik hidraulik tetapMasalah dalam kerja dan langkah penambahbaikan

  • TiheiPlatform angkat lengan kurvaPeranan menjana tenaga

    TiheiPlatform angkat lengan kurvaPeranan menjana tenaga

  • TiheiLif rumah villa penglihatan kecilPanduan pemasangan dan penyingkiran

    TiheiLif rumah villa penglihatan kecilPanduan pemasangan dan penyingkiran

  • ChalusPengubah kuasa 630 jenis keringTekanan yang diperlukan dapat disesuaikan untuk mencapai tahap

    ChalusPengubah kuasa 630 jenis keringTekanan yang diperlukan dapat disesuaikan untuk mencapai tahap

  • GodolloPlatform penangkapan hidraulik kecilAdat profesional

    GodolloPlatform penangkapan hidraulik kecilAdat profesional

  • GodolloJembatan boardingCiri-ciri dan langkah berjaga-jaga

    GodolloJembatan boardingCiri-ciri dan langkah berjaga-jaga

  • RubeJembatan naik hidraulik tetapSuhu tinggi dan tekanan tinggi

    RubeJembatan naik hidraulik tetapSuhu tinggi dan tekanan tinggi

  • segera:Peringatan: Maklumat OradiaProspek pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan mengepam memberi anda OradiaProspek pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan mengepam oleh syarikat kami, perkhidmatan OradiaProspek pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan mengepam dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OradiaProspek pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan mengepam, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OradiaProspek pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan mengepam. OradiaProspek pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan mengepam di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OradiaProspek pengubah kuasaCara meningkatkan kecekapan mengepam, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!